Ga naar inhoud

modem belt wel maar maakt geen verbinding


Aanbevolen berichten

windows xp modem Aztech MDP3858-E data fax modem provider hetnet de telefoonlijn klinkt als iemand die nooit thuis is. niemand neemt op en nooit in gesprek. na ongeveer 25 keer overgaan begint de modem opnieuw met bellen. Volgens mij staat er ergens een vinkje verkeerd maar ik weet niet welke. ook al nieuwe drivers opgehaald van Aztech met hetzelfde gevolg. systeem volledig geformateerd en nog helemaal geen software geïnstalleerd. alleen een inbelverbinding naar hetnet gemaakt. volgens hetnet is die instelling in orde. dus niet. wie helpt mij
Link naar reactie
Heeft ie het daarvoor wel gedaan ? Of is de modem pas vernieuwd ? Op het eerste gezicht zou ik zeggen : bel met je provider, (effe aangenomen dat het telefoonnummer correct is opgegeven) Het lijkt wel dat de hardware handshake tussen jouw modem en die vd provider elkaar niet willen kennen,
Link naar reactie
Heb je de PC waar het modem nu inzet in het zelfde kengebied staan (bijv. 020 of 0318). Een 0 voor het nummer zetten helpt volgens mij niet, want dan zou je een computer vrouw krijgen die je vermeldt dat je het nummer niet juist hebt gekozen. Probeer anders zelf het nummer eens te bellen met een telefoon.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...