Ga naar inhoud

Costar Labelwriter II


Aanbevolen berichten

Geachte medeforumbezoekers, Op een rommelmarkt kocht ik een alleraardigst apparaatje (Costar Labelwriter II). Toevallig weet ik dat daar nog steeds labels voor te krijgen zijn maar een driver wordt lastig. Op een laptop heb ik'm onder DOS aan de praat gekregen en hij print prima. Op mijn Windows XP PC gebeurt er helemaal niets. Hij ziet'm niet dus ga je op zoek naar drivers voor XP. Tja, dat wordt dus een probleem. Hopelijk heeft iemand onder u nog zo'n apparaat staan die werkt onder Windows XP. Ik heb inmiddels pogingen gedaan met software van Dymo maar zonder resultaat. Help mij! [ Dit bericht is bewerkt door: Ruud Wisse op 2002-05-03 22:27 ]
Link naar reactie
Helaas werkt dit niet. Het is dus een Costar LabelWriter II en ik weet dat ik'm zelf al eens eerder onder Windows 95 ook aan de praat heb gehad. Alleen ben ik vergeten hoe ik dat ook alweer gedaan had. Volgens mij als een Seikosha Labelwriter maar dat werkt niet onder XP (optie niet aanwezig). Weet iemand toevallig de maker van het apparaat? Dat zal waarschijnlijk niet Costar zelf zijn.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...