Ga naar inhoud

Probleem met scannen


Aanbevolen berichten

Scanner: Canon N1240U Software: Scangear/Photostudio PC: Headstart P4 1.6 OS: Windows ME Bij voorbeeldscannen in Scangear/Photostudio, gaat alles goed Tot einde scan. Dan verschijnt de melding:”Photostudio heeft een fout Veroorzaakt in IOP.DLL. Photostudio wordt nu gesloten. Als zich opnieuw Problemen blijven voordoen, start u de computer opnieuw op.” Na opnieuw opstarten van alleen Photostudio, dan komt dezelfde melding, maar dan met het feit, dat een fout is veroorzaakt in KERNEL32.DLL. Het opnieuw opstarten van de PC helpt niet! Ook het verwijderen van andere USB-apparaten helpt niet. Het vreemde is, dat normaal scannen (zonder voorbeeld), wel goed gaat. Kan iemand mij hiermee helpen, of heeft iemand een soortgelijk probleem aan de hand gehad?
Link naar reactie
Het scannen gaat nu weer probleemloos. Het enige wat ik gedaan heb, is de HD defragmenteren. Volgens mij ligt het hier niet aan, maar moet ik de scanner aangesloten laten. (ik heb sinds zaterdag weer 3 usb poortjes bij). Bedankt voor de hulp!! [ Dit bericht is bewerkt door: janvandenhoek op 2002-05-07 17:12 ]
Link naar reactie
Iets te vroeg gesproken. Probleem heeft de kop weer opgestoken, maar doordat ik vanuit Irfanview heb gescand, ben ik erachter gekomen dat het aan het programma Scangear ligt. Scannen lukt wel, maar voorbeeldscannen niet. Ik ga Scangaer maar eens opnieuw installeren. Misschien heeft iemand nog andere suggesties?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...