Ga naar inhoud

Opstartprobleem


Aanbevolen berichten

Sinds kort blijft mijn systeem regelmatig hangen bij het opstarten. Bij de opbouw van het bureaublad komt er bovenaan een groene balk. Het enige wat helpt is de resetknop 7 sec inhouden en hopen dat hij nu wel opstart.Dit moet ik soms wel 5 of 8 keer herhalen. Betreft PIII-800 met Windows ME. Heb sinds kort Zonealarm Pro en Easy CD Creator 5 geinstalleerd? Weet iemand raad?
Link naar reactie
Probeer het eens in de veilige modus (als winME die heeft??? :???: ). Tijdens het opstarten op F8 drukken, dan krijg je een menu en dan kun je kiezen... Alle drivers en programma's worden dan niet geladen (dus dan draait je pc op de laagste resolutie en zonder programmatjes als virusscanners enzo). Als je zo ook niet op kunt starten wordt het wellicht tijd voor een verse installatie. Als het wel lukt doe dan eens het volgende: In het startmenu "Opstarten" kiezen en msconfig intypen. Dan bij het tabblad "Opstarten" kijken en vinkjes weghalen voor de laatst geinstalleerde programma's. Dan Toepassen en opnieuw opstarten (zonder veilige modus)...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...