Ga naar inhoud

Brander doet het niet meer


Aanbevolen berichten

1 maand geleden heb ik bij de media markt een brander gekocht van het merk Sony (CRX175A-RP)De eerste cd wou hij perfect branden. Maar nu wil hij niks meer branden niet van cd naar cd en niet gewoon van de harde schijf mp3'tjes branden. Eerst gebruikte ik het standaard programma van Sony genaamd B's Recorder Gold. Na het inschakelen van een vriend van mij deed hij het weer, hij had een paar dingen omgezet in de instellingen, en gelukkig deed de brander het weer. Maar helaas na die cd deed hij het weer niet. Toen advieseerde hij Nero te instaleren. Maar tervergeefs doet hij het nog niet.. Bij het eerste genoemde programma gaf hij als error dat er geen genoeg geheugen was. Nadat ik 128 MB erbij gelplaatst hat zei hij dat nog steeds. Bij nero geeft hij ook hetzelfde bericht. Mijn computer is een Dell. 500 mHz, 12,7 GB geheugen waarvan 8 GB vrij. 256 SD-RAM. [ Dit bericht is bewerkt door: d_jongema@hotmail.com op 2002-04-29 12:56 ]
Link naar reactie
Ik gebruik Op het moment Emtec maar daarvoor gebruikte ik MMore en bij beide doet hij het niet. De brander staat op master en de dvd-rom op slave. Zoals ik in het eerste gedeelte al zei, zegt hij dat er te weinig geheugen is. Voor ik er 128 SD-Ram bij deed, deed hij het niet er ernaar ook nog niet. Iets heel vreemds. Een vriend van mij heeft aan de instellingen zitten sleutelen, en daarna wou hij weer 1 cd branden en daarna niet meer, wat nou mijn idee hiervan is dat hij de standaard instellingen de hele tijd weer veranderd en dat hij daar error's van krijgt
Link naar reactie
Ga naar de hoempage van nero dat is ahead.de Eventueel moet je de nieuwste versie downloaden. Voor je aan een schone windows install begint doe het volgende : Deinstalleer alle brander software die je hebt. Remove in systeemapparaten de brander en de DVD rom (na reboot detecteert windows ze opnieuw, evt de brandre en andere cdrom er uit halen, rebooten, opnieuw aansluiten) Let er op dat ze verschillende drive letters krijgen van windows. Installeer nu Nero. Daarna weer proberen Suc6
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...