Ga naar inhoud

MEDION MD 9700 Digitale camera van de Aldi.


Aanbevolen berichten

  • Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

ik heb ook die camera bij de aldi gekocht en op mijn laptop heb ik XP draaien, en daar krijg ik die camera dus niet aan de praat. iemand enig idee waar dat aan zou kunnen liggen???? Thuis heb ik ook win 98 draaien, en daar draait het vlekkeloos op!!! mijn eerste bevindingen van de camera zijn prima, alleen een nadeel vind ik als je meerdere foto's tegelijk wil knippen dat je de flitser niet kan inschakelen.
Link naar reactie
[quote:13dcd40963="Who Care's"]Ik heb deze camera ook en bij mij zit er speling op de lens als de camera aan staat dan kan ik deze een beetje bewegen ten opzichte van de camera en het beeld op het lcd schermpje beweegt dan ook kan iemand mij vertellen of dit normaal is?[/quote:13dcd40963] Is "normaal"! heb ik ook, echter niet zo veel dat ik het zie bewegen. Niet met je handen aan froemelen...zwakste punt! :wink:
Link naar reactie
[quote:4478ec16a6="Who Care's"]Nee dit lukt bij mij ook niet via usb. als ik hem op pc stand heb staan kan ik hem niet inschakelen dan moet ik hem eerst op foto stand zetten en daarna als tie aan is op pc is dit altijd zo?[/quote:4478ec16a6] Vaag, ik kan hem bij mij op alle 4 de standen aanzetten. Nogmaals NIET via die zogenaamde USB-stroom voorziening maar via batt. of adapter. Groet :wink:
Link naar reactie
Ik heb zelf een olympus C860L en die is ook zo traaaaaag. Als ik snel een foto wil maken is dat echt een probleem. Ook is het lastig dat er geen optische zoomfunctie op zit. Heb gisteravond weer een stal foto's gemaakt,maar ze zijn onbruikbaar. Er zit wel 2x digitale zoom op maar daar heb je zo goed als niks aan. Ook is er bij mij het probleem dat bij veel foto's een blauwe streep verticaal door de foto loopt,tot halverwege de foto. Overigens,ik heb 1600Mah oplaadbare batterijen,en een geheugenkaart van 8 mb,mijn toestel is 1,2 Megapixel,ik kan makkelijk een paar van die geheugenkaarten volschieten,maar dat is natuurlijk afhankelijk van de omvang van de kaart. Eéntje van 32 mb kost meer batterijvermogen om die vol te krijgen. In het begin gebruikte ik duracell batterijen. Die kostten dus wel een vermogen,en daar kon ik maar 4mb mee volschieten.Dat was dus drie keer niks. Ga ook maar is sparen voor een nieuwe camera.Deze is nu 2,5 jaar oud en is ondertussen weer ver achterhaald. Zal maar ff wachtten tot de Aldi weer een actie heeft :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...