Ga naar inhoud

MEDION MD 9700 Digitale camera van de Aldi.


Aanbevolen berichten

Is dit een goede camera, of weet iemand meer informatie te vinden over dit toestel? • 'Medion MD 9700' • echte foto-kwaliteit met een resolutie van 4,1 megapixels (2.272 x 1.704 pixels) • 4.1 megapixels • 2x digitaal zoom • aansluiting via de USB-interface • 4.5 cm. LCD-kleurenscherm • 32 Mb Compact Flash geheugenkaart voor het opslaan van max. 600 foto's, afhankelijk van resolutie • macrofunctie voor extreme close-ups • automatische flits en belichting • incl. o.a.: videokabel, oplaadbare batterijen, oplaadapparaat, netadapter, USB-kabel, zelfontspanner • incl. software en draagriem • minimum-systeemvereisten: • 200 Mhz pentium processor; • Windows 98/2000/xp • werkgeheugen 32 Mb; aanbevolen 64 Mb of meer • kleurenmonitor • CD-rom station • 150 Mb vrij geheugen op harde schijf • vrije USB-interface per stuk 389.- http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_18/OFF01.HTM
Link naar reactie
  • Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

zoeken naar dit toestel levert 1 site op. http://www.medion.de ,maar op de site is niks te vinden over dig. camera's. wat ik graag wil weten is hoeveel optische zoom er op zit. zonder optische zoom NIET KOPEN. verder is de software ook belangrijk tussen camera en pc. overigens is het aldi spul best goed. kijk maar naar de rijen mensen die er tegenwoordig kopen.
Link naar reactie
volgens verschillende hardware-sites, en tijd schriften is het schrot (hoe kan het ook anders bij de aldi :smile: ) citaat: Auf dem Foto sieht die Medion der Jenoptik JD 4100 z3 verdammt ähnlich. Und damit handelt es sich definitiv um kein Schnäppchen – die Testergebnisse waren enttäuschend. Die Funktionen der Aldi-Kamera sind auf das nötigste beschränkt. Für diesen Preis kann man derzeit keine gute 4-Megapixel-Kamera erwarten – die kosten derzeit immer noch mindestens 700 Euro. Unser Tipp: Fürs gleiche Geld gibt es schon hochwertige 3-Megapixel-Kameras.
Link naar reactie
[quote:fa059d2543] Op 28-04-2002 11:00 schreef hvkessel: zoeken naar dit toestel levert 1 site op. http://www.medion.de ,maar op de site is niks te vinden over dig. camera's. wat ik graag wil weten is hoeveel optische zoom er op zit. zonder optische zoom NIET KOPEN. verder is de software ook belangrijk tussen camera en pc. overigens is het aldi spul best goed. kijk maar naar de rijen mensen die er tegenwoordig kopen. [/quote:fa059d2543] optische zoom is idd erug belangrijk. Maar dat iedereen in de rij staat iets te kopen wil niet zeggen dat het ook goed is! check Windows XP, tis redelijk meer ook niet. WIn2k is net zo goed, maar iedereen wil het hebben. Dat als veel mensen ergens voor in de rij staan wil niet zeggen dat iets ook goed is. dat is de logica van een visstick :smile: [ Dit bericht is bewerkt door: neographikal op 2002-04-28 14:28 ]
Link naar reactie
Dit is geen slechte camara!!!! :eek: Camera is gelijk aan de Jenoptik JD 4100 z3 en de Rollei D41 Com Hij heeft een échte resolutie van 4,1 Mpixels (CCD) alleen volgens de testen maakt het CCD foto's van een kwaliteit die ongeveer gelijk zijn aan die van een 3,3 Mpixel (CHIP vergelijkt hem met de Kodak 3900) Optische zoom is 3 x Volgens de testen zijn de kleuren niet zo goed. Er zit al een batterijlader, 4 oplaadbare batterijen en een adapter bij. Ook 32MB CompactFlash = included, maar daar kan je maar 7 foto's in de hoogste kwaliteit op kwijt... Zie voor een levendige discussie: [url]http://gathering.tweakers.net/showtopic.php/476533 [/url] [ Dit bericht is bewerkt door: Tweaky op 2002-04-28 17:08 ]
Link naar reactie
nog maar een keer, wie er dan nog in trapt is het zelf schuld....... Beim Test des vom chinesischen OEM Skanhex hergestellten Jenoptik-Modells fiel unserem Labor jedoch eine relativ geringe optische Auflösung auf, die nicht über das Niveau einer 3-Megapixel-Kamera hinausgeht. Dazu kamen Belichtungsschwächen bei Tageslichtbedingungen, der etwas übereifrige Schärfungsalgorithmus, ein recht starkes Farbrauschen und eine heftige Vignettierung (Randabschattung). Absolut unterdurchschnittlich ist der rückwärtige LC-Farbmonitor, der mit 60.000 Pixeln nur die Hälfte üblicher Auflösungen bietet. Auch die simplen Belichtungsautomatiken können bestenfalls den Anfänger zufriedenstellen. Bei diesem Low-Cost-Gerät sollte man also keine Wunder erwarten -- und lieber ein wenig mehr in ein 3-Megapixel-Markengerät investieren uit de computerbijbel :wink: c't 3/2002 blz. 134
Link naar reactie
[quote:8e811822e6] Op 01-05-2002 22:02 schreef Rumaro: Oplaadbare batterijen, ik ben er niet kapot van. Mijn Sony Mafica (of whatever:) ) heeft een accu en kan 2 uur lang aan. Dus voor mij is de eerste vereiste: een accu!!!!!. [/quote:8e811822e6] Ben ik het volledig mee eens. met name het lcd-schermje vreet stroom. Zelfs bij een camera met een accu zal je in de meeste gevallen een extra accu willen, want met 2 uur aan kom je op een dagje intensief fotograferen niet ver.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Ten eerste: Ik zal nooit een computer of andere hardware bij de Aldi kopen, hoe goed het ook zal zijn. De service is natuurlijk niks; stel je voor dat je een probleem heb. Ga je het probleem dan voorleggen bij de kassierre??? Dus de hele handel word dan opgestuurd en kan je mooi wachten op het gerepareerde of een nieuwe. Dat is namelijk ook mijn ervaring als je een computer bij de Makro koop. Ten tweede over windows XP: Ik ben wel de laatste om Bill Gates te verdedigen, maar sinds ik XP heb (vanaf het begin dat het in de winkel lag) heb ik op de computer met dezelfde configuratie nog NOOIT een vastloper gehad. Alleen het probleem dat het wat oudere hardware niet ondersteunt is een feit. Spiderned
Link naar reactie
De discussie over wel of niet kopen bij de Aldi is al vaker langs geweest. Het blijft mij verbazen dat het argument van "als er problemen zijn" zo naar voren wordt gehaald. Ook de service van veel computerwinkels is namelijk beroerd om nog maar te zwijgen over internetaankopen. Naar wat ik gelezen/gehoord heb is de garantieregeling op Aldi spullen erg goed. Bij defecten worden zonder meer nieuwe onderdelen opgestuurd. Wat windows XP met deze topic te maken heeft is mij onduidelijk. Blijft mijn vraag of iemand van het forum de camera gekocht heeft en wat zijn/haar bevindingen zijn.
Link naar reactie
Ik moet zeggen dat de service bij de ALDI beter is dan bij menig ander filiaal. Heb er zelf ervaring mee met een PC van m'n broer. Dat was nog de slechte uitvoering (Pentium III 350) meende ik... We belden de helpdesk op en 2 dagen later werd ie opgehaald en weer 2 dagen later weer teruggebracht. Netjes thuis afgeleverd. Dit is daarna nog 2x gebeurd. Toen heeft ie de PC teruggebracht na bijna een jaar en z'n geld weer teruggekregen. Dit zie ik niet bij een andere winkel gebeuren...
Link naar reactie
[quote:9dbf4f1272="erbe"]Ik moet zeggen dat de service bij de ALDI beter is dan bij menig ander filiaal. Heb er zelf ervaring mee met een PC van m'n broer. Dat was nog de slechte uitvoering (Pentium III 350) meende ik... We belden de helpdesk op en 2 dagen later werd ie opgehaald en weer 2 dagen later weer teruggebracht. Netjes thuis afgeleverd. Dit is daarna nog 2x gebeurd. Toen heeft ie de PC teruggebracht na bijna een jaar en z'n geld weer teruggekregen. Dit zie ik niet bij een andere winkel gebeuren...[/quote:9dbf4f1272] :o :o :o :o Leuk dat je dit mailt hoor, ...maar nu weet ik dus zéker dat als ik de volgende keer in de rij sta, de Pc's de Aldi al uit zijn, bedankt! Dusuhhh, neen mensen, dit is echt niet zo hóór......, zware kontikonto service daaro bij Medion echt. :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...