Ga naar inhoud

XP leest àndere bestanden op CDRW als 98 (en omgekeerd)


Aanbevolen berichten

Ik heb een CDRW met bestanden als: jpg, cdr, exe en één map - bestanden gebrand met Nero door mijn eigen schrijver, niet gebrand vanuit InCD. Op die CDRW staan/stonden drie bestanden, gebrand met UDF vanuit Incd (ook van Nero) Ik gebruik XP, maar heb met Vmware een 'virtuele computer' bijgemaakt met op de c-schijf ervan windows98. Daarnaast heb ik twee cdlezers: de L (alleen lezen) en de S (schrijver) XP leest zowel op L als op S àlle niet UDF-bestanden en niet de drie eerste, 98 toont op beide spelers alleen de drie eerste bestanden de UDF-fen dus, maar niet mijn laatst gebrande bestanden... (op XP staat nu géén InCD meer geïnstalleerd en op 98 werd er gewoon geen InCD geïnstalleerd) Wie post mij de verklaring hiervan?
Link naar reactie
[quote:c5da8cd284="Bosje"]Ik hoop dat ik je verhaal snap. Je hebt dus op een en dezelfde CDRW bestanden via INCD en via gewoon Nero (ik neem aan via multi sessie )[/quote:c5da8cd284] Klopt. [quote:c5da8cd284="Bosje"]Dat is dan ook het probleem : 2 formaten op dezelfde CD.[/quote:c5da8cd284] Dacht ik ook al, Bosje. [quote:c5da8cd284="Bosje"]Denk een klein foutje in Nero, want die had moeten gillen dat je geen data erbij kon branden[/quote:c5da8cd284]Als je 't mij vraagt is dit een klein groot foutje... Heb ondertussen de CDRW terug geformateerd... Dank voor je antwoord!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...