Ga naar inhoud

DMA-tip; in de nieuwe ComputerTotaal!


Aanbevolen berichten

Een brandende vraag: 1. Ik heb vandaag de nieuwe computertotaal gekocht, daarin staan wat tips om de computer wat sneller te maken. Een daarvan is het inschakelen van DMA. Dit had ik uiteraard al gedaan. D.w.z. ik had DMA aangevinkt. Nu staat er in de computertotaal ook nog wat over het aanpassen van het bestand MSHDC.INF & DSKDRV.INF. Mijn vraag is: heeft het zin om dat te doen? Waarom zou ik dat bestand ook nog aanpassen? De regels die ingevoegd zouden moeten worden zijn: HKR,,IDEMADrive0,3,01 ... en nog wat regels van gelijke strekking. Dat aanvinken was niet nieuw voor me, maar het toevoegen van regels aan die bestanden wel en ik kan er ook niets over vinden op internet.
Link naar reactie
[quote:9614eb7970] Op 26-04-2002 7:45 schreef stefan85: wat is die DMAtip dan want ik heb hem niet gezien? Wat moet ik precies veranderen? GREETZ Stefan [/quote:9614eb7970] Je vraag wekt de indruk dat je het blad wel hebt, maar de tip niet hebt zien staan. Ik zou zeggen zoek nog even! :roll: Wisja, dat klinkt werkelijk bijzonder verstandig ende plausibel. Dat zal het zijn. Verklaart inderdaad waarom ik geen verschil merk :smile:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...