Ga naar inhoud

gezocht uitleg?????


Aanbevolen berichten

beste people out-there, ik heb een pent-2 350mhz met 64 mb sdram tbv 100 mhz. nou zou ik graag mijn pc uit willen breiden met meer mb sdram geheugen hoe wat waar moet ik op letten!!!!! hoe pak iki dit het beste aan!! ik bedank iedereen die op dit berichie reageert! lets bring more power into tha machine!! dank iedereen die tot nu toe gerAGEERD HEBBEN!! THANKS PEOPLE! [ Dit bericht is bewerkt door: ramramramram op 2002-04-23 19:10 ] [ Dit bericht is bewerkt door: ramramramram op 2002-04-25 17:39 ] [ Dit bericht is bewerkt door: RAMRAMRAMRAM op 2002-04-25 17:41 ]
Link naar reactie
In de handleiding van je computer/moederbord staat ongetwijfeld beschreven met hoeveel geheugen je PC uitgebreid kan worden. Waar je op moet letten is het type geheugen: SDRAM DIMM en de snelheid: 100 Mhz. Wat ook belangrijk is, is de hoeveelheid geheugen per module. Een mainboard kan bijv. een module van 128 MB hebben, maar niet van 256 MB. Wat modernere mainboards weer wel.
Link naar reactie
Probeer anders eens met [b:3234a9ef54]SiSoft Sandra[/b:3234a9ef54]. Zie: [url]www.sisoftware.demon.co.uk/san_dem/html/dload.htm[/url]. Die herkent de meeste mobo's en kan je over 't algemeen ook wel vertellen wat het kan hebben qua RAM. Mocht je er helemaal niet uitkomen, dan heb ik nog wel een tooltje van c't waarmee je je mobo kunt identificeren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...