Ga naar inhoud

Ik heb ook een partitie-probleem


Aanbevolen berichten

Laatst heb ik mijn harde schijf van 13GB geformateerd. Vervolgens wilde ik via f-disk de schijf in twee partities verdelen. De enige optie die ik kreeg was om een schijf van een kleine 3 GB te maken en een tweede van +/- 10Gb te maken. Dit had ik gedaan maar al snel beelk dat deel van 3Gig vol te staan. Ik alles weer opnieuw leeggemaakt om weer gewoon terug te gaan naar een niet gepartitioneerde schijf van 13GB. Nu komt het... De schijf wordt nu nog maar herkend als een schijf van 2GB. Hoe kan dit? en belangrijker, hoe los ik dit op? Moet ik EF-disk gebruiken? Moet ik het via een ander progje doen?
Link naar reactie
  • 1 maand later...
het probleem ligt niet aan FDISK maar aan het verkeerd gebruiken ervan! schijnt dat de meeste USERS tegenwoordig niet meer met iets overweg kunnen als het niet in een shell draait en met de muis aangeklikt kan worden..... als je de fdisk van windows/dos te beperkt vind kan je nog altijd de linux variant gebruiken, deze is wat krachtiger en kent meer mogelijkheden. partition magic is een leuk proggie maar waarom geld aan uitgeven als je het ook met linux fdisk kan?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...