Ga naar inhoud

Hoe de CD-speler en CD-RW in te stellen in BIOS?


Aanbevolen berichten

In de bios instellen??? dat moet je niet in je bios instellen, maar op het apparaat zelf, met jumpers. De beste methode? GEWOON UITPROBEREN!. Bij iedereen werkt het anders, ene keer werkt de ene speler wel als master en andersom niet, een andere CDROM zou het misschien wel doen op die manier. Gewoon aansluiten en testen! Suc6
Link naar reactie
[quote:65db04bb1e] Op 22-04-2002 11:57 schreef Sellis: Wat vaak goed werkt is het volgende: C schijf: primair master CD Rom: primair slave CD Writer: Secundair master [/quote:65db04bb1e] Mee eens [quote:65db04bb1e] Op 22-04-2002 11:57 schreef Sellis: Indien je bijv ook een interne zip hebt moet deze op de primaire slave en komt de CD Rom op secundair slave [/quote:65db04bb1e]Ik heb de ZIP als secundaire slave.
Link naar reactie
Ik heb het liefts mijn HD alleen op IDE 1 en mijn cdrw als master op IDE2 en de cdromdvd als slave op IDE2. Hoeft mij HD niks geen bandbreedte te delen met andere apparaten en "on the fly" kopieren is in 99% van de gevallen evengoed geen probleem, omdat de data doorvoer ruim voldoende is. (persoonlijk kopieer ik trouwens niet eens "on the fly" iedere keer als ik het probeer gaat er iets met met het lezen oid (vuilebeschadigde cd) :sad:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...