Ga naar inhoud

Ervaring met de Fritz!card...


Aanbevolen berichten

hellou, Is er iemand die ervaring heeft met het duitse bedrijf AVM, en dan met name met de Fritz!card??? Dat is een isdn modem die (zeggen zij) door datacompressie veel sneller is dan gewone isdn modems. Maja, ik ben niet zo gek op die duitsers, en engels op die site is ook beetje iritant maar IK WIL WEL SNELLER INTERNETTEN DAN GEWOON ISDN !!! (kabel heb je niet op het platteland) is er iemand die zoon ding heeft en die mij kan vertellen of dat ding echt zo snel is?
Link naar reactie
Het grootste gedeelte van mijn ISDN-tijdperk heb ik gebruik gemaakt van en Fritz!-card, en ik moet zeggen, ze werkte prima. Wat de snelheid betreft zat ik altijd tussen de 7 en 10KB/s op een enkele lijn. Of dit nu echt sneller is dan standaard ISDN weet ik eigenlijk niet; zoveel vergelijkings materiaal had ik niet. En ik meende dat de kaart zelfs beter werkte als je die datacompressie uitschakelde. _________________ Henk [ Dit bericht is bewerkt door: grumpie op 2002-04-21 10:14 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...