Ga naar inhoud

HP 920C kleurproblemen


Aanbevolen berichten

Gisteren HP 920C gekocht. Kleurafdrukken heel erg groen, rood vies smurry bruin. Na overleg met helpdesk kon ik de printer omruilen. Nieuwe printer, hetzelfde probleem. Nu minder groen, maar geel en blauw is te donker en rood weer smurry bruin. Helpdesk weer gebeld, voorbeelden afdrukken en originele plaatjes op floppy vandaag op hun verzoek naar HP gestuurd. Heeft iemand diezelfde problemen gehad? En zo ja, wat was de oorzaak van het probleem? 2 printers die nl hetzelfde probleem hebben is nogal vreemd.Bedankt alvast voor de moeite.
Link naar reactie
[quote:0e5bb2e525] Op 18-04-2002 21:58 schreef a.werker: Ja, mijn gezonde verstand zegt dat ook. Maar ik kan door de dure prijs van de HP cartridges dat toch niet "even" gaan uitproberen. En dat dat probleem zich met 2 dezelfde type computers voordoet? Lijkt mij, dat ze toch meer klachten moeten krijgen. Bedankt voor je reactie. [/quote:0e5bb2e525] Ik heb ook een HP Deskjet 920c en ik heb gisteren een orginele cartridge gekocht en ik heb totaal geen problemen. Ik denk dus ook dat het aan de niet orginele cartridges ligt. Voorheen had ik een Epson printer waar ik ook gebruik maakte van alternatieve cartridges. Hier had ik echter ook problemen met kleurafdrukken: strepen, verkeerde kleuren, vlekken etc. De keus voor mij is wel duidelijk wat voor cartridges ik in het gevolg ga gebruiken, alleen ben ik dus een klein onderzoekje aan het houden waar ik voor zo weinig mogelijk geld een cartridge kan kopen, eventueel meerdere tegelijk om op die manier de prijs te kunnen verlagen. Alleen welke online cartridge verkopers bieden deze optie?
Link naar reactie
Tot slot: ik ben vanmorgen naar de leverancier teruggeweest. Hun reactie (natuurlijk!!!!) was dat het niet aan de printer maar aan de instellingen van mijn computer zou liggen. Uiteindelijk hebben ze de printer op een van hun computers aangesloten en.... gelukkig, ze hadden hetzelfde probleem met de kleuren. Dus nu gaat ook de 2e printer terug. Blijkbaar zit in deze serie een fout. Ze retourneren de hele serie en ik heb toen maar op hun advies besloten om een Epson C70 te nemen. iedereen hartelijk bedankt voor de reacties
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...