Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hi folks, Als newbe heb ik problemen met branden. Na het brandenkrijg ik bij het 'lezen' de melding ""onverwachte bestandsindeling". Het bestand (maar 1) op de nieuwe cd is een iso-bestand. (hetzelfde als waarmee ik begon). Ben als volgt te werk gegaan: =>Nero ->wizard ->nieuwe cd compileren ->data-cd ->nieuwe data-cd compileren ->afsluiten ->nieuw ->file.iso ->brand -> brand OS: Win ME Prog: Ahead Nero Brander: Acer 12x8x32 cd: Parrat cd-r 80 700Mb Wat is er niet goed en/of wat heb ik fout gedaan ? opamax
Link naar reactie
Hoi Mijn ervaring met Nero(ligt niet aan Nero), is dat sommige CD's (+- 5%) op een andere manier gebrand moeten worden. Jij deed dit: =>Nero ->wizard ->nieuwe cd compileren ->data-cd ->nieuwe data-cd compileren ->afsluiten ->nieuw ->file.iso ->brand -> brand Bij punt "nieuwe data CD kopieren", probeer je een keer de andere optie: Doorgaan met een bestaande gegevens CD (multi sessie). Nog een mogelijkheid is om bij het begin te kiezen voor de CD direct te kopieren, alleen mislukt dit het meest. Maar denk dat je met het slepen van de directories/bestanden iets fout doet.... Succes en Grtjes.MV _________________ P4-1.8GHz;256pc133;XP-HE;NIS2002 Mxstreambasis op RealtecRTL8139Netwerkkaart [ Dit bericht is bewerkt door: Martijn Verstappen op 2002-04-18 17:16 ]
Link naar reactie
[quote:a71aebeae7] Op 18-04-2002 18:22 schreef ahbart: Als ik het goed begrijp probeer je een iso-file te branden. Een iso file is een image bestand van een cd. Ofwel een 1op1 kopie. In nero moet je in het menu (ik geloof) "bestand" kiezen en vervolgens "burn image" of "beeld branden". Vervolgens selecteer je je iso bestand en branden maar. [/quote:a71aebeae7] Heb advies gevolgd en de 2e actie in de wizard de keuze ANDERE CD genoemen i.p.v. DATA-CD. Als ik nu de cd, in een andere pc, ga lezen dan blijkt er veel op te staan. Maar of dat dan ook wel juist is ga ik in een ander forum vragen. Het lijkt er helemaal op dat het nu is gelukt. beDANKT !! met vriendelijke groet, opamax
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...