Ga naar inhoud

Welke minidisc-recorder


Aanbevolen berichten

Hallo musicom75, Ben zelf ook een fervent MD-fan dus even een reactie: Wat voor muziekopnames bedoel je precies? Buitenopnamen en live registraties e.d.? Daar heb ik geen ervaring mee. Als het gaat om het opnemen van cd's mp3's en andere digitale bronnen dan heb ik heel goede ervaringen met het huidige Long Play (4 cd's op één schijfje) instap-model van Sony: de MZ-R500. Heeft weinig toeters en bellen maar doet wat 'ie moet doen heel erg goed. Verder nog een tip: binnenkort kun je bij Computer!Totaal een review lezen over de nieuwe generatie MD spelers van Sony, de Net MD. Deze hebben ook de LongPlay-functie en bovendien kun je er high speed mee opnemen. Deze MD kan geloof ik ook andere data opslaan (.wav .wma etc.). Er komt ook speciale en vernieuwde software bij om heel makkelijk en snel data van je pc naar je md over te pompen. Eigenlijk wordt het een soort vervanger van de mp3-spelers van Sony. (Deze modellen zijn overigens nog niet te koop maar dat kan niet lang meer duren). Groet, Guido _________________ [i:b1c67f17cc]Twee regels voor succes: 1 - Vertel nooit alles wat je weet.[/i:b1c67f17cc] [ Dit bericht is bewerkt door: Guido van den Anker op 2002-04-18 11:15 ]
Link naar reactie
Let op dat er tegenwoordig ook portable MD recorders zijn zonder microfoon ingang. Voor wat betreft een microfoon, ga je bootlegs maken of ga je opnames maken met toestemming? Voor bootlegs wil je natuurlijk een zo klein mogelijk microfoontje hebben, echter de geluidskwaliteit van die dingen is niet zo heel erg goed.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...