Ga naar inhoud

Photoprinter die direct van een video of tv print!


Aanbevolen berichten

Ik ben voor mijn werk op zoek naar een printer die foto`s op fotopapier (heel belangrijk) print, maar dan rechtstreeks van een videorecorder of een tv scherm. Ik dacht dat Sony en/of Panasonic zoiets hadden, maar weet dit niet zeker. Het moet dan een printer zijn die foto`s van ongeveer 10x15 cm print. In een zo goed mogelijke kwaliteit! Wel een type/merk apparaat, dat makkelijk te krijgen is (grotere merken als bovengenoemde). Hopelijk kan iemand mij hier op zeer korte termijn antwoord op geven. bvd
Link naar reactie
Dat lijkt me rechstreeks heel lastig, omdat tv/video meestal bewegende beelden zijn... Video kun je wel stilzetten maar meestal met een paar storende banden er doorheen :sad: Er zijn wel fotoprinters die rechtstreeks van geheugenkaarten kunnen printen, maar hier heb ik nog nooit van gehoord. En anders kun je het via een tv-kaart o.i.d. doen...??? Dan kun je een screenshot/capture maken en die printen...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...