Ga naar inhoud

CanoScan N1220U wordt niet herkend


Aanbevolen berichten

Als ik mijn computer opstart, dan word mijn scanner de ene keer wel herkend, de andere keer krijg ik het bericht onbekend apparaat gevonden. Als de computer de scanner wel heeft herkend en ik wil gaan scannen dan krijg ik af en toe de volgende foutmelding: Unable to open TWAIN source. Please check connection. Then re-start Toolbox. Ik heb de drivers al gedownload, ik heb al een andere kabel geprobeerd, maar niets helpt. Kan iemand mij hierbij helpen???
Link naar reactie
Heb gek genoeg hetzelfde gehad met deze scanner.Uiteindelijk (een deel van)de driver verwijderd via configuratiescherm-systeem-apparaatbeheer-scanner-eigenschappen-stuurprogramma-details :grin:an zie je een lijstje met bestanden.Ik heb er geloof ik een of meerdere van verwijderd.Daarna kon ik de drivers opnieuw installeren door de scanner aan te sluiten .Het probleem was toen opgelost. Er zal wel een betere manier zijn maar die weet ik niet.Op de site van canon staat geen prog om de driver te verwijderen. Misschien gaat het ook wel door de drivers te downloaden en dan te installeren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...