Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

na vele tips van jullie om de bios te flashen kan ik zeggen dat dit prima gelukt is.Maar ik zie nog steeds mijn extra harde schijf niet helemaal.Van de 40GB zie ik er 33GB in de bios. Ook met fdisk zie ik maar 33GB. Ik heb een msi6156BX mobo en de bios met de nieuwste versie geupdate (V1.6)Ik heb zowel de BX en de ZX versie geflasht want deze zijn gelijk,dit maakte dus ook geen verschil.Heeft iemand een tip hoe ik toch mijn gehele harde schijf zichtbaar kan maken. alvast bedankt voor eventuele tips. het betreft een maxtor 7200 40GB [ Dit bericht is bewerkt door: mosk op 2002-04-12 17:15 ]
Link naar reactie
Als je op de volgende link kijkt zie je dat deze bios versie zeker die 40 Gb zou moeten zien. er staat namelijk ondersteuning tot 65 Gb. http://www.msi.com.tw/support/bios/bios.php?model=MS-6156BX De ZX chipset is toch echt een andere chip. Ik zou dus wel de goede kiezen. MSI meldt het niet voor niets. Wat betreft die grens? Ik zou zeggen een instellingen in het bios voor de harde schijf als large / normal of lba. In dat geval kiezen voor lba of normal. (klopt toch he mensen?).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...