Ga naar inhoud

ISDNkaart belt niet in


Aanbevolen berichten

In een nieuw systeem van Mycom met winXP ISDN kaart geplaatst, alles netjes geinstall. met "XP-driver" verbinding maken blijft hangen op het kiezen, er gebeurt niets. Alles gecontroleerd,van aarde tot kabeltjes en kaart aanduwen, kabel alleen op NT1 aangesloten, verandert niets. Driver opnieuw geinstall. ..niets. Wat kan ik nog doen buiten kaart omruilen want dat is echt de laatste optie??!! [ Dit bericht is bewerkt door: michellamers op 2002-03-28 17:49 ]
Link naar reactie
geprobeerd als netwekkaart teinstaleren met win 2000 of xp drivers? configuratie- nieuwe hardware - zelf installeren- modem kiezen - dan naar map drivers verwijzen via diskette knop - *inf bestand - doorgaan - windows xp niet digtaal ondersteund -doorgaan en hopla - meestal is ie zo opgelost ik heb vaker in dit forum geschreven dat win XP de modem als zodanig niet herkend maar wel als netwerkkaart zelf heb ik nog een teles 16 bri kaart ISA drivers win 2000 gedownd capi 3.2 en als netwerk kaart geinstald werkt perfekt onder XP kan zeer makkelijk 2 lijnen combineren waardoor ik met 15 tot 25 kb over het net gaat hangt wel een beetje van de server af of ie dubbelijn ondersteund ik hoop dat je aan deze info wat heb ik lees het wel als het gelukt is windows plug & play or windoos f... and pray
Link naar reactie
Om welke ISDN kaart gaat het...? Onlangs een Dell Dimension 8200 besteld met WinXP Pro en Eicon Diva 2.0 ISDN kaart FOR XP ONLy, zoals Dell het omschreef. ISDN verbinding werkt absoluut niet, zelfs een line check niet. Na veel stoom afblazen bij Dell kwam het hoge woord eruit: er zijn "problemen" met ISDN (was dus al bekend voor ik bestelde). Service niet netjes, geen tijdelijke oplossing (56K modem), geen compensatie ... er wordt naar een oplossing (in Ierland) gezocht. Hoelang dit gaat duren weet Dell niet...!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...