Ga naar inhoud

volgorde van installeren


Aanbevolen berichten

wat is de beste volgorde van installeren van drivers voor een amd mobo na instalatie van me de via drivers 4in1 maar dan ik heb een grafishe kaart een soundblaster live 2 netwerkkaarten grafishe kaart in agp wat in welke pci slot voor een stabiel systeem ik heb 6 pci sloten op het moment zit er in het eerste slot agp grafishe kaart dan 2 lege pci sloten dan soundblaster dan de 2 netwerkkaarten 1 pci slot over -------------------------------------------------------------------------------- agp = grafische kaart 1= leeg 2= leeg 3= soundblaster 4= netwerkkaart 1 5= netwerkkaart 2 6= leeg
Link naar reactie
Route: Formateer de schijf. Win Me, pakt waarschijnlijk netwerkkaarten mee. Dan alle moederbord progs zoals 4in1. Grafische kaart, een Nvidea, gelijk de detonators laatste versie. Dan een kijken in configuratiehardware waar de uiroeptekens staan. Als laatste pas de sounblaster. Het geheel zal moeten verlopen zonder blauwe schermen, dan is het systeem stabiel. Indien wel blauwe schermen tijdens installatie, begin geheel overnieuw want je blijft last houden van een onstabiel systeem.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...