Ga naar inhoud

Mp3speler memoryprobleem (creative Nomad II)


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal , ik heb sinds kort een Nomad II mp3speler.Ik heb hem 2e hands gekocht en er zat toen standaard 64MB bij.En dat werkte ook gewoon perfect.En laatst had ik op de beurs 128 MB gekocht.Toen ik hem opstartte voor t eerst gaf hij een melding ofzoiets dergelijks weet alleen niet pcies wat want ik had t doorgedrukt. M'n mp3speler herkende t geheugen wel (kon ik in het menutje zien).Toen ik thuiskwam ging ik er meteen mp3tjes opzetten.En dat lukte allemaal.Maar toen ik de volgende dag de mp3tjes wilde luisteren zag hij gewoon al die nummers niet staan! En vandaag had ik mijn 64 MB kaartje ververst (dus andere nrs erop gezet en van te voren via de pc , via een usb geheugenreader , eerst geformateerd) maar nu herkent hij ineens ook die nrs niet meer?!?! Terwijl hij wel die memorycard ziet?!?! Kent iemand dit probleem en weet iemand er een oplossing voor of een reden? Reageer snel please , want ik zit met mijn handen in mijn haar?!?! (martijn_is_cool@hotmail.com) bijvoorbaat bedankt
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...