Ga naar inhoud

kopieren Zip diskettes 2


Aanbevolen berichten

( sorry, Wim Sturkenboom ik weet niet hoe ik je anders kan bereiken ! ) - Er is een foutmelding ( fout bij het lezen van de brondiskette. Kijk of het station nog operationeel is en of de levensduur van de diskette niet voorbij is ) - Het is een externe Zip drive - Of hij wordt herkend in de BIOS, weet ik niet hoe je dat doet. - OS weet ik niet wat dat betekent ? ( mijn besturingssysteem is Windows 98 ) Eduard
Link naar reactie
Een externe drive wordt in ieder geval niet herkent door de BIOS. Is het een parallelle drive of een USB ? In het geval van parallel kun je in het BIOS proberen het protocol te veranderen voor de printerpoort van ECP naar EPP of andersom. Voor USB kun je in principe niets kiezen. Ik ga er vanuit dat je de drive correct met de Iomega software hebt geinstalleerd ? Is hier niets mis mee gegaan en is het de nieuwste versie ? Is in het configuratiescherm onder systeem iets mis met de drive (wordt aangegeven met geel uitroepteken of rood kruis) ?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...