Ga naar inhoud

cd/rw wil is niet normaal te verwijderen


Aanbevolen berichten

Via zoeken naar zelfde probleem gezocht, 1 gevonden die er op lijkt, jammer ik kon niet echte een oplossing daarin vinden, tevens werd het onduidelijk waar het uiteindelijk mee eindigde. Ik hoop dan ook dat er toch iemand mij een tip wilt geven betreffende mijn probleem: alvast bedankt, groetjes Wie kan mij helpen met de oplossing blokkering drive image. Wat er vooraf ging: *wilde image maken *op cd/rw laten zetten door drive image *ik moest het pad laten verwijzen naar> cd/rw *drive image dat laten doen, file naam opgeslagen *image op cd/rw nog niet opgeslagen *als ik de cd/rw uit de cd-speler wilt halen probleem rood lichtje gaat branden, zeker een bezet signaal, krijg de disk er niet uit *moet eerst de pc opnieuw starten, dan snel de disk eruit *ook andere cd/rw disks krijg ik er niet meer uit zonder pc opnieuw te starten ----------------------------------------------------- GAARNE EEN OPLOSSING VOOR DIT PROBLEEM ----------------------------------------------------- ________________________________ alvast bedankt, groetjes ====================================== windows 2000 Pro explorer 6 outlook express 6 Powerquest Drive Image 5.0 PowerQuest Partion Magic 7.0 Easy Creator 4.0 Direct CD 3.05 diversen ====================================== < [ Dit Bericht is bewerkt door: suspirar op 2002-03-21 18:28 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...