Ga naar inhoud

geluid voeding=brommer


Aanbevolen berichten

Dat gebrom is beslist de fan...... Het beste haal je de voeding even uit je pc en schroef je die (spanningsloos!) open. Je kunt dan probleemloos zowel de voeding als de fan vuil- en stofvrij maken. Eventueel geeft je het asje van de fan idd een drupje zuurvrije olie. Levert dit alles niets op, dan kun je een andere fan in de voeding plaatsen...
Link naar reactie
[quote:d9867d4cf7] Op 21-03-2002 18:13, schreef Tweaker: Levert dit alles niets op, dan kun je een andere fan in de voeding plaatsen... [/quote:d9867d4cf7] is er dan ergens een aparte fan te koop voor voeding? voor zover ik weet...weet ik het niet. Het geluid verdwijnt vanzelf. Best wel raar eigenlijk. Voor het zekerheid maak ik 'm schoon + druppel olie. thanx y'all
Link naar reactie
Die fans kun je los kopen bij de beter gesorteerde elektronicazaak. Online kun je bijvoorbeeld Conrad proberen (gadgets!!!). Maareh - volgens mij stond er gewoon iets tegen je pc-kast dat mee is gaan resoneren. Mocht-ie nog eens zo raar doen, dan kun je ook proberen hem iets te verplaatsen, of een heel klein beetje schuin te zetten. Soms is dat al genoeg...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...