Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik heb even een vraagje sins een tijdje als ik met nero ga branden onder windows xp duurd het met een 16x branden ineens 26 min. in plaats van 5 min. ik heb me schijf ook al gedefragmenteerd maar dat helpt niet maar als ik met het brand prog. van win xp ga branden dan gaat hij wel op volle snelheid weet iemand mischien wat dit kan zijn en wat ik hieraan kan doen of een ander goed brand prog. die het onder xp doet het lukte hiervoor wel met nero Alvast bedankt
Link naar reactie
Ik ben sinds vrij korte tijd overgestapt van WinOnCd naar Nero, in het begin had ik ook dat het branden opeens een kwartier duurde (is altijd nog beter dan 25 minuten, maar zuigt toch behoorlijk), dit met een 16 speed brander. Om wat voor kopieen gaat het? Een cd-copy, een data-compilatie, een audio-compilatie?
Link naar reactie
Nero werkte bij mij perfect onder WinXP. Het zou met de ingebouwde brandsoftware van Windows te maken kunnen hebben. Rechtsklik in WinExplorer op je CD-brander, klik even op de tabjes (ik weet niet meer welke je moet hebben, zal wel advanced zijn :wink:) totdat je iets ziet van "dit apparaat voor schrijven gebruiken" o.i.d. Als je dat afvinkt, geeft het zeker geen conflict met Nero en zou Nero gewoon goed moeten werken. edit: ohw ja, kijk ook even in Nero zelf of hij niet per ongeluk standaard op 4x staat ofzoiets. _________________ Audiogalaxy zonder spyware op [url]spywarefreeag.cjb.net[/url] [ Dit Bericht is bewerkt door: wateengedoe2 op 2002-03-21 13:42 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...