Ga naar inhoud

CD-rom station foutmelding na installeren brander


Aanbevolen berichten

Hallo, Een vriend van mij heeft een brander in zijn computer laten zetten ( brandprogramma Nero). We hebben vanmiddag de eerste cd's gebrand. Helemaal geen probleem. Nadat de computer een keer is uitgezet krijgt hij nu, als hij een cd wil checken, de melding dat het bestand cdp32exe niet gevonden kan worden. Gevolg: hij kan niets meer afspelen in zijn cd-rom station. Kent iemand dit probleem en weet je een oplossing? Graag, ik kom er niet helemaal uit. Alvast bedankt Ruurd
Link naar reactie
download een startup-manager. Dit programma lat zien wat er allemaal opgestart wordt tijdens het opstarten (huh???). Bij het programma wat ik gebruik kun je ook zien in welke directory hij behoort te staan. Zo kun je nagaan of hij inderdaad weg is en bij welk programma het hoort. Is er misschien een directory hernoemt ?. Zoek eens op die ....exe file. (Met Windows Commander gaat dit heel gemakkelijk en efficiënt) Ruud (rumaro@hetnet.nl)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...