Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

ik heb 2 computers amd 1000 met me en een p2 400 met 98se internet met beide/afzonderlijk lukt 1 probleem het hosten van spellen lukt niet 2 probleem delen van bestanden / printers computers zijn 1 op 1 utp aangesloten ik heb een noodoplossing gemaakt met 2 extra netwerkkaarten erbij te steken met een crossover utp maar dat vind ik zonde van de netwerkkaart als het zonder ook kan
Link naar reactie
het volgende, ik heb een chello netwerkkaart kaart 10mbt en een 10/100mbt in een p2 400 zitten in de andere computer, een amd 1000 zitten nu 2 netwerkkaarten van elk 10/100 mbt ik heb ze aangesloten op mijn router vigor2200e met een utp kabel 1 op 1 , het internet werkt perfect maar als ik bestanden copyeer dan doet hij het met een snelheid van 10mbs terwijl ik ook die andere netwerkkaart 10/100 mbt op de vigor heb aangesloten hoe kan ik de comp duidelijk maken dat hij de 10/100mbt kaart gebruikt in de athlon wil ik geen 2 newerkkaarten hebben zitten ,is niet nodig lijkt mij instellingen van p2 400 chello dhcp auto sub netmasker 255.255.255.0 10/100 netwerkkaart ip 10.0.0.1 /subnetmasker 255.255.255.0 instellingen van athlon 1000 10/100 netwerkkaart dhcp auto /sub netmasker 255.255.255.0 10/100 newerkkaart 10.0.0.2 /subnetmasker 255.255.255.0 nu heb ik het met een crosslinkkabel opgelost netwerkkaart naar netwerkkaart, maar dit moet toch ook met de ruoter mogelijk zijn
Link naar reactie
tekening chello modem --------------- I --------------- I I I --------------- ---------- I I I I I------------------ I I -- --- I I I dhcp I I I --------- -- I I I I I I I I I 10 mbt I -------I----- I ------------------------------- I I------------ I------ I 10/100 dhcp I I I I 2200e I I I I 10/100 I -------I--------I I router vigor I ------------- I------ I 10/100 toegewezen ip toegewezen ip --------------- I ------------------------------- I --------------- I I I I onderste netwerkkaart lijkt mij niet nodig --------------------------------------------- cross over utp rood lijkt mij niet nodig
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...