Ga naar inhoud

doorstarten van de monitor


Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem met het doorstarten, nadat bijvoorbeeld nieuwe software is gedowload en mijn computer opnieuw moet starten voor de installatie, dan doet mijn monitor het niet, dus ik heb dan geen beeld. Nu werd mij verteld dat dit te maken heeft met het upgraden van mijn videokaart, is dat juist, of is er een andere oplossing mogelijk alvast bedankt. Petrov
Link naar reactie
reaktie aan Wim Sturkenboom, Ik draai op Windows 98, second edition en ben op zoek gegaan naar de vidokaart, gekeken op systeem, bij beeldschermadapters met de volgende omschrijving Graphics Blaster Riva 128ZX wordt hiermee de videokaart bedoelt, sorry beperkte technische computerkennis. dank voor het vervolgantwoord.Petrov
Link naar reactie
Ik begrijp uit je eerste bericht dat je dit probleem ook hebt als je een 'normale' restart doet via het shutdown menu. Als dat zo is, kun je eens in de ms knowledgebase ( http://support.microsoft.com/default.aspx?ln=EN-US&pr=kbinfo& )zoeken. Een startpunt voor jouw probleem kan het volgende artikel zijn: http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q239887
Link naar reactie
bericht voor Edey Wanneer hij wil opstarten om een nieuw bestand te installeren dan heb ik een zwart beeld en gaat hij dus opnieuw opstarten, zonder dat er beeld komt. Ik heb die patch van Microsoft gedownload, doch het probleem blijft bestaan. Enfin zal dat artikel van microsoft nog eens goed nalezen. even terugkomend op een eerdere suggestie aan mij verstrekt. Ik heb dus een videokaart Graphics Blaster Riva 128ZX, waar kan ik deze eventueel updaten op welke site moet ik zoeken? zou dat het probleem eventueel kunnen oplossen, in afwachting op reacties, met vriendelijke groet, Petrov
Link naar reactie
Hoi, Wat je kunt proberen is de refreshrate even verzetten. Ik heb daar wel eens een vergelijkbaar probleem door gehad. Dus rechtermuisknop op het bureaublad, Eigenschappen, tabblad Instellingen, Geavanceerde eigenschappen, tabblad Adapter. Kies dan bij de Vernieuwingsfrequentie bv 60 Hz (staat meestal op Optimaal). Dan windhoos rebooten en weer terugzetten naar optimaal... Ik hoop dat je probleem dan over is. Groetjes, Ed
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...