Ga naar inhoud

conflict bij het branden van een cd


Aanbevolen berichten

Sinds kort ben ik overgestap op WinXP. Voor het branden van een cd'tje gebruik ik Easy cd creator 5.02d. Regelmatig krijg ik de volgende foutmelding: Reservation conflict. this drive cannot be used because it's already being used by roxio direct cd kernel. Zelfs als er geen cdrw in de brander zit en ik via de taskmanager direct cd heb uitgeschakeld. Het enige wat ik kan bedenken is direct cd uninstallen. Maar dan kan ik iedere keer als ik iets op een RW wil schrijven (of lezen) het programma weer opnieuw installeren. Heeft iemand een beter idee?
Link naar reactie
Bedankt voor je reactie maar ik denk dat ik het probleem inmiddels opgelost heb. In de computertotaal van dec 2001 las ik namelijk dat in WinXp de functionaliteit om cd´s te branden al is ingebouwd. Indien je eigen brandsoftware Adaptec, Nero, gebruikt kan dat in combinatie met de ingebouwde opnamevoorziening problemen veroorzaken. Om dit op te lossen dien je de ingebouwde voorziening uit te schakelen zie blz 44. Ik heb dit gedaan en het probleem lijkt hiermee te zijn opgelost.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...