Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik heb laatst een PCI-kaartje met twee USB-poorten (Safeway 2 port PCI USB card) in mijn pc gezet, omdat mijn onchip VIA-controller niet ondersteund wordt in W2000. De installatie lukt wel en geeft ook geen problemen, maar zodra ik een USB apparaat aansluit, vindt Windows slechts een USB-device die met een geel uitroepteken onder apparaatbeheer komt te staan. In de system tray komt een incoontje met "Hardware ontkoppelen of uitwerpen" Ik heb volgens mij alles al geprobeerd: wisselen pci-slot, opnieuw installeren, andere pci-kaarten uitschakelen, dit forum lezen, etc. Wie herkent mijn probleem of weet een mogelijke oplossing? Bij voorbaat dank.
Link naar reactie
in de bios staat ook vaak iets van usb zowel een regel voor dos als voor win deze beide op enabled zetten ook kijken bij pci modus aan zetten ik heb ook ee pci usb kaart en bij mezelf moest ik dit ook aanzetten wel windows cd rom erin hier vraagt ie om bij installeren als je geen hanleiding voor je mobo +bios hebt kun je die vaak op internet vinden als je systeem opstart zie eerst de videokaaart dan check van geheugen en de mogelijk om in bios te komen vaak del of f10 op het scherm (voor je in de bios gaat) staat een string van getallen de 2e of 3e van rechts is vaak de biosleverancier de 2e van rechts is vaak het nummer je mobo soms moet 2of 3x cntr+alt+del gebruiken omdat het scherm snel weg is dan via google gewoon het nummer van je mobo intikken en dan kom je vanzelf bijdegene die mobo gemaakt heeft kun je ook alle bios en mobo manuals uitprinten windows plug & play or windoos fuck and pray??
Link naar reactie
denk erom in win XP en 2000 (zelfde driversvaak) staat stroom eraf (als leds opzitten zie je dit doordat ze niet branden) leds branden pas als je er een apparaat op zet ook als je een dubbele aansluiting eropzet denk erom dat je er dan een met voeding neemt omdat als je een usb poort split ze stroom maar naar een poort leidt dus mocht je dan 2 app. erop zetten werken ze beide niet omdat ie 500ma moet verdelen de pci kaart kunnen wel beide poorten gebruikt worden omdat die beide aangestuurd worden
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...