Ga naar inhoud

Brander (her)schrijft bestaande CD, maar maakt geen nieuwe C


Aanbevolen berichten

Sinds drie jaar heb ik een Philips CDD3610 CD-schrijver. Ik gebruik Adaptec DirectCD (vs 2.05a) en Easy CD Creator. In totaal heb ik zo'n 15 CD gemaakt (tja, niet veel). Sinds circa een jaar kan ik geen nieuwe CD's meer beschrijven (diverse merken geprobeerd). Wel kan ik schrijven naar en wissen van een eerder aangemaakte CD. Bij nieuwe CD's begint ie wel, maar loopt ie op een gegeven moment vast. (Heeft niets met burrer te maken). Ook kan de CD alle CD's nog steeds lezen. Ik werk al die tijd onder Windows 98 en heb alleen maar legale software, virusscan (Norton). Ik heb veel zaken geprobeerd, maar ik kom er niet uit. Wie herkent dit? En nog mooier: weet een oplossing? Bij voorbaat mijn dank. [ Dit Bericht is bewerkt door: Irda op 2002-03-14 02:53 ]
Link naar reactie
[quote:514f98f9cc] Op 14-03-2002 13:38, schreef jhde: kijk even in de menubalk van je brandproggie naar de optie "extra" of "cd", en stel je bronstation en doelstation in. Misschien is dit om de een of andere reden kwijtgeraakt. [/quote:514f98f9cc] Dank voor de suggestie, maar dit is niet de oplossing. Wie wel?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...