Ga naar inhoud

cd-brander-blokkeerd


Aanbevolen berichten

Ik heb eeb cd-brander van het merk yamaha en de software winoncd,het probleem is dat wanneer ik een CD-R of CD-Rw in mijn brander plaats telkens een zwart scherm krijg en er dan op te voorschijn komt dat er een fout is opgetreden bij windows(ik heb windows millennium)of bij internet explorer en krijg dan de keuze of op een willekeurige toets te duwen en terug te keren naar windows of op ctr+alt+delete te duwen en de computer terug op te starten,vroeger ging mijn brander wel en nu plots niet meer?Wat zou hier eventueel het probleem kunnen zijn?bedankt voor de mensen die me willen helpen:-???
Link naar reactie
[quote:1712a113e9]Allensins al bedankt voor de reaktie op mijn vraag,die kabel net ff zit die binnenin de toren?daar heb ik nog niet gecontroleerd,bedankt op voorhand ik hoop dat het dat dan is want heb hem nog maar sinds december,dus dat zou wel vroeg zijn ,ik hoop dat je nog eens wilt terugzenden,voor ik hier die toren open haal,bedankt,beauty Op 11-04-2002 9:46 schreef hjs: Wat gebeurt er als je een geperste cd erin stopt (dus zo een welke je in de winkel koopt) Kun je die cd wel benaderen en gebruiken? Zo niet, dan is hij denk ik overleden. maar check eerst wel de kabels, miscchien zit de platte brede kabel net ff los (controleer beide kanten van de kabel !) [/quote:1712a113e9]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...