Ga naar inhoud

virus op harde schijf


Aanbevolen berichten

[quote:a0033f4d71] Op 03-04-2002 15:42 schreef Voxen: [quote:a0033f4d71] Op 03-04-2002 10:10 schreef titanic: weten we niet maar hebben een nieuwe pc gekocht. in ieder geval hartelijk dank voor de moeite. [/quote:a0033f4d71] Wat een raar verhaal - volgens mij fles je de boel. Maar goed - voor dergelijke gevallen zou ik zelf in elk geval iets als http://housecall.antivirus.com inschakelen. Daar moet het mee lukken, lijkt me. [/quote:a0033f4d71] neen, ik ben de boel niet aan het belazeren,want ik heb de pc nog steeds aangesloten en het virus? foto 1.jpg staat ernog steeds op,en ik wil het toch graag verwijderd hebben.
Link naar reactie
En wat krijg je voor melding als je die link volgt (de link die je in de post hierboven zelf citeert)? Nogmaals: als je echt je schijf formatteert kan die foto niet blijven staan. Als je een virus hebt, zou dat gemeld moeten worden door die scanner. Als je in het uiterste geval echt je HD wilt formatteren, post dan eens hoe je nu precies die eerste formatteerpoging hebt aangepakt. Daar moet iets misgegaan zijn.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...