Ga naar inhoud

SMS systeem


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Weet iemand of er een software en hardware matig systeem bestaat om op grote schaal smsjes te versuren? Ik wil namelijk voor de school waar ik werk een systeem waarbij de leerlingen die in een bepaalde klas zitten allemaal een sms krijgen met daarin het uur dat ze die week vrij zijn. Ook wil ik eventueel boodschappen over feesten / culturele avonden etc smsen. Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen, ik weet trouwens niet of ik dit bericht wel op de juiste plek in het forum plaats maar dit leek me toch echt de logischte. Groeten, Roel
Link naar reactie
Er bestaat inderdaad een programmaatje voor, Libertel Text PC, ik heb het op flop, maar heb ook een link op het mooie wereld wijde web gevonden. Je hebt wel een analoog modem nodig. Je kunt ook bepaalde groepen aanmaken (een soort adresboek) dit lijkt me wel handeig om bep. klassen of iets dergelijks aan te sturen. http://www.vdheyden.net/software/liberteltextpc.zip leerlingen met gsm's, laptops en peperdure scooters, hehehe, dat was in mijn tijd wel anders..... grtx
Link naar reactie
  • 6 maanden later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...