Ga naar inhoud

Zoals jullie weten...


Aanbevolen berichten

....ben ik al maaaaaaaaaaaaaaaaaaaanden bezig met het bepalen van de configuratie voor een nieuwe PC. Nu ben ik er eindelijk ongeveer uit. [img:4df55e2ec7]http://httpd.chello.nl/j.wiersma/forumpics/systeem/n030202.jpg[/img:4df55e2ec7] [img:4df55e2ec7]http://httpd.chello.nl/j.wiersma/forumpics/systeem/e020202.jpg[/img:4df55e2ec7] Je zult zien dat er geen monitor bij zit, omdat ik de huidige monitor hou (CTX VL710S). De optische muis heb ik ook nog nie zo lang, vandaar dat die er ook niet bij staat. Mag ik jullie commentaar op de bovenstaande systemen. En nee, ik ga niet voor de Pentium 4, ik hou het ook bij €1360. [ Dit Bericht is bewerkt door: Proxy op 2002-02-17 00:21 ]
Link naar reactie
  • Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Die tweede configuratie ziet er idd wel goed uit...zelf zou ik voor 512 MB geheugen gaan ik vindt dat wat prettiger werken...het het zelf ook geupgrade en heb daar geen spijt van...en misschien is het te overwegen om een iets luxer toetsenbord te nemen...ik heb zo een Logitech ding met allemaal extra functietoetsen en dat werkt wel erg makkelijk... Greetz, Edge
Link naar reactie
[quote:d5c1e3e3b5]en misschien is het te overwegen om een iets luxer toetsenbord te nemen...ik heb zo een Logitech ding met allemaal extra functietoetsen en dat werkt wel erg makkelijk...[/quote:d5c1e3e3b5] Nee juist niet, ik heb bewust een simpel ding gekozen. Ik vind het niet prettig werken met een toetsenbord met 600 knoppen, ik heb liever een 'normaal' toetsenbord. [quote:d5c1e3e3b5]Bij de eerste wordt een beetje afbreuk gedaan aan de kwaliteit (goedkope cooler, onbekende kast, etcetera).[/quote:d5c1e3e3b5]De kast is een AOpen HQ45 [ Dit Bericht is bewerkt door: Proxy op 2002-02-05 00:00 ]
Link naar reactie
[quote:4df0b32286] Op 05-02-2002 0:18, schreef Proxy: [quote:4df0b32286] Op 05-02-2002 0:15, schreef Rip-rip: Ik zou voor de Radeon 8500 videokaart gaan. Is €30 duurder dan de V8200, en met de nieuwste beta drivers sneller dan de GF3ti [/quote:4df0b32286]Ach ja, de Geforce 3 is natuurlijk niet sneller dan een Diamond Viper v550 16MB AGP [/quote:4df0b32286] Waar slaat dat nu weer op? :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: Lees de test in de laatste C!T maar dan. Daar komt hij iets langzamer uit de bus dan de Gf3Ti500 en daar wordt al aangegeven: met betere drivers zou hij die kunnen verslaan. Nu, de beta drivers zijn er!!! Beetje baude reactie [ Dit Bericht is bewerkt door: Rip-rip op 2002-02-05 01:18 ]
Link naar reactie
2de systeem is wel goed. Persoonlijk (komt ie weer) zou ik de asus vervangen door een goedkoper kt266a moederbord en het geld dat je daarmee bespaart stoppen in een Radeon 8500 ipv een gf2. Zoals al eerder gezegd, alle kt266a borden zijn goed en de Radeon 8500 (desnoods de R7500) bied zoveel meer dan een een gf2, hij is sneller, veel functioneler in 2D (bruikbare tv-out, scherper beeld, dvd weergave is top, etc.) Hij biedt zelfs meer dan een GF3 !!
Link naar reactie
[quote:b74605c092]Waar slaat dat nu weer op?[/quote:b74605c092]Nou ja, ik heb dus nu de Diamond Viper v550. Dus een Geforce 2 of 3 zou al een hele verbetering zijn. Daarom snap ik het wel dat jullie het hebben over de Radeon 8500 hoor, misschien doek die ook wel i.p.v. de Geforce 2 of 3. Wat zijn trouwens jullie ervaringen met de Creative geluidskaarten icm de VIA chipsets?
Link naar reactie
Die sblive! zou het goed moeten doen op de 266a chipset.. op de 133 chipset gaf deze fouten, maar daar zijn ook weer patches voor. Dus het moet geen probleem zijn, denk ik. Als je het echt niet voor 100% vertrouwd, zou ik toch voor die Terratec gaan, die is minstens zo goed! Ik heb in ieder geval geen probleem met de sblive! op via-chipset, behalve het feit dat het installeren van de drivers niet vlekkeloos gaat; die moet je soms voor de tweede of derde keer opnieuw installeren omdat die installatie blijft “hangen”. Voor de rest zou ik niet voor de geforce2 ti gaan, want die is voor jou toekomstige systeem toch wat aan de “tragere” kant. Ik zou dan toch voor die Ti200 (is toch veel sneller en kan supergoed overgeclocked worden naar een Ti500, tevens heeft deze meer features dan de GF2 ti) gaan i.c.m. de XP 1700+ of 1800+! En goede cooler uiteraard! Suc6 met je keuze(s)
Link naar reactie
[quote:645355f9b2] Op 05-02-2002 19:51, schreef Proxy: [quote:645355f9b2] Op 05-02-2002 16:28, schreef hjs: Oh, dan moet je zeker een Radeon 8500Le halen, de voltagemod er overheen, flink met een potlood krassen en dan niet overklokken :lol: [/quote:645355f9b2]Hmmz, eerst zeggen dat ik een 8500 moet, maar als ik zeg dat ik niet oc.... [/quote:645355f9b2] :lol: Die kaart is zonder te oc'en ook snel natuurlijk. Op tomshardware staat nu de reviews van de nieuwe gf4 en de Radeon is nog steeds sneller met aniso filtering op hoog :grin: (voor de rest is de gf4 natuurlijk veel sneller) Maar pas op met de GF4mx, dat is nog steeds geen dx8.1 kaart en dus niet futureproof !!
Link naar reactie
Ik zal later op de dag nog maar eens een systeempje samenstellen op de site van NoRRoD enzo. Alleen dan uitgerust met de Radeon 8500 enzo [quote:f058590d4e]voor de rest is de gf4 natuurlijk veel sneller[/quote:f058590d4e] Ja, maar de radeon is uiteraard hoe dan ook snellet dan mijn Viper v550, ahum [ Dit Bericht is bewerkt door: Proxy op 2002-02-06 12:07 ]
Link naar reactie
http://www.eynstein.nl heeft nu geloof ik OEM radeons met 3.3 ns geheugen Oh nee, je doet niet aan overklokken :wink: ga je op het web bestellen, bezoek dan eynstein ook maar ff en stel daar ook een systeem samen, ik ben zeer goed te spreken over die toko. (check shopsurvey op tweakers.net op te zien dat ik niet alleen sta) zie prive berichten voor wat ik een goed systeem vindt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...