Ga naar inhoud

ouwe harde schijf


Aanbevolen berichten

ik had hetzelfde probleem als rosrobbert, (zie topic kanertw) maar met de tips van de andere forumers moet je gewoon alles weer even helemaal overnieuw doen. goed nagaan wat er is gebeurd en als ie dan weer een foutmelding geeft kun je weer opnieuw een topic plaatsen waar je betere uitleg bij kan geven. suc6
Link naar reactie
1. met fdisk ook de niet dos partities verwijderen. tenminste dat leid ik af uit system unknown. 2. 850 Mb kan prima met grafische interface. Het is maar wat je wil: kde, kde2, kde3 gnome, scwm, xcfe,twm, enz. enz. Het ligt er maar net aan wat je er naast installeerd. Staroffice zou ik dan even laten. teruglezend bedenk ik me: welke fdisk heb je gebruikt en waarmee probeer je te formateren? Want later lees ik dat je linux wilt installeren. Misschien overbodig, maar voor beide acties meot je wel hetzelde os gebruiken he!
Link naar reactie
Linux kan je ook instaleren vanaf CD. ff in je bios "booten van CD" aanzetten. Of anders een CD driver installeren onder DOS en dan een setup van de linux CD. Succes. Ik heb zelf Suse linux 7.2 en ben daar heeeeeel erg tevreden mee. Ik heb het eerst op mijn 2e computer geinstalleerd, maar nu gaat mijn gateway computer er ook aan. Weg met dat windows (is mijn mening dan) alhoewel ik het wel op een aparte schijf laat staan, je weet maar nooit (MSN messenger werkt niet onder Linux...... of wel?) Groetjes spiderned
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...