Ga naar inhoud

Computer Crash problemen


Aanbevolen berichten

Oke, hier is mijn probleem, ik heb een AMD Thunderbird 850 waar ik windows2000 pro op heb draaien. Het probleem is dat veel zware spellen en programma's al snel crashen, bijvoorbeeld Diablo II, het crasht een paar minuten nadat ik het opgestart heb. Ik heb alle onderdelen eruit gehaald, getest of de computer dan hetzelfde probleem gaf en weer terug gezet. Maar het probleem bleef zich voordoen. Nu wou ik vragen of dat probleem ook iets te maken kon hebben met de voeding/kast. Dit is namelijk het enige wat ik nog niet vervangen heb.
Link naar reactie
[quote:e037ed8140] Op 06-04-2002 12:45 schreef egslim: Als de boel ook crashed als je niets aan het doen bent kan het zijn dat je geheugen fouten heeft. Heb je de VIA drivers geïnstalleerd? [ Dit bericht is bewerkt door: egslim op 2002-04-06 12:46 ] [/quote:e037ed8140] Ja, ik heb de VIA drivers die op de CD stonden geïnstalleerd Mijn Computer crasht trouwens niet wanneer hij gewoon aanstaat.
Link naar reactie
Ik heb de video drivers geuninstalled, nieuwste VIA drivers geïnstalleerd en weer de video drivers geïnstalleerd. Maar het hielp niet echt... Weet je zeker dat het een softwaremati probleem is? Kan het wat te maken hebben met de video drivers van Asus? Een windows reïnstall heb ik een tijdje geleden al zo'n 4x gedaan, windows 98 en XP, niks werkte, dus misschien toch een hardwarematig probleem?
Link naar reactie
[quote:c044757b35]Ik heb een standaard Spire cooler, dit is volgens de winkel waar ik hem gekocht heb ( NoRRoD - http://www.norrod.nl ) een goede cooler[/quote:c044757b35] Ik koel mijn Athlon eveneens met de koeler die de Norrod verkocht als high quality. Mooi dat 3Dmark2001 dus wel constant vast liep, totdat ik twee casefans installeerde. Ik zou zeker eens checken wat de temperatuur is van je CPU.
Link naar reactie
[quote:2f168c5dff] Op 09-04-2002 23:04 schreef dennis_tielen: Uit ervaring heb ik geleerd dat AMD processoren (zeker de wat oudere), problemen hebben met sommige videokaarten. [/quote:2f168c5dff] Hmm, weet je ook of dat is bij een Asus V7700 en/of een Asus V7700 Deluxe? --------------------------------------- Mijn processor wordt zo rond de 50 graden. Na spellen stijgt dit tot 54 of iets hoger volgens mij. [ Dit bericht is bewerkt door: Hercul3s op 2002-04-12 16:41 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...