Ga naar inhoud

Datarecovery


Aanbevolen berichten

Beste Lezer,

Per ongeluk heb ik een groot aantal bestanden van mijn harde schijf gewist. Met een freeware versie van Tiramisu van Ontrack (datarecovery utility) kreeg ik te zien dat een groot gedeelte van de gewiste bestanden nog op de harde schijf aanwezig is. Maar met de freeware versie kan ik geen gevonden bestanden herstellen. Nu mijn vraag: Heeft iemand de standard versie van Tiramisu? en is bereid om mij te helpen door mij deze sturen, of kan verwijzen naar een site waar ik deze kan downloaden. Of weet iemand een andere datarecovery utility waarmee mijn gewiste bestanden kan terughalen en dat wel gewoon shareware of freeware is. Aangezien ik maar een arme student ben, kan ik de standard versie van Tiramisu niet aanschaffen. Het programmaatje kost maar liefst $ 200,-. Dit ligt helaas niet binnen mijn budget.

Ik kijk uit naar je antwoord(en)!

P.S. Ik weet dat een versie van Tiramisu ook staat in de various sectie op Twilight 13, die ik niet in bezit heb, maar als iemand me dit bestandje zou kunnen sturen, zou ik heel dankbaar zijn!

Link naar reactie
  • 3 jaren later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...