Ga naar inhoud

MP3 downloaden


Aanbevolen berichten

Lycos mag dan een goede MP3 verzameling hebben, het is echter alleen ernaar kijken maar niet aankomen....

Stel: ik wil de MP3: So Into You van Atlanta Rhythm Section Ik kies de site waar die MP3 staat: http://MP3search/lycos.com Ik zoek: So Into You van Atlanta Rhythm Section (go get it) En daar staan er 3: no. 1. /atlanta rhythm section - so into you. mp3 (4.9 M) no. 7 /60's & 70's/atlanta rhythm section/atlanta rhythm section/so into you.mp3 no. 8 /c:/mp3/oldies/atlanta rhythm section - so into you.mp3 bovenaan de pagina staat een regel met: lycos.home>mp3search>navigate:ftp//mp3:mp3@24.218.35.30/c:/mp3/oldies/ Ik kies voor no. 8 (1999, juni 23) Ik krijg een site met 300 steengoeie mp3's (op alfabet) waaronder de gezochte So Into You Aanklikken (of met rechtermuisknop: opslaan als): het maakt niet uit:Melding: HIJ KAN GEEN VERBINDING MAKEN MET DE SERVER. En dit herhaalt zich bij elke mp3 die ik wil downloaden. Andere soort melding: DE SERVER HEEFT DE INFORMATIE TERUGGESTUURD. Ik heb de WINamp en kan UNZIPPEN dus dat is geen probleem. Ik krijg alleen de muziek niet te pakken. Wie weet de oplossing?

Link naar reactie
Heel vaak is het zo dat de server een beetje te down is. En dat is heel vaak het probleem met MP3 de sites worden niet goed onderhoude n of de link die is gemaakt bestaat niet meer meer blijft wel staan. Dit is inderdaad wel heel vervelend. Het is mij inderdaad ook al opgevallen dat de links die lycos geeft slecht zijn, probeer het eens vroeger: rond een uur of zeven 's morgens of ergens anders b.v http://www.filequest.com Successes
Link naar reactie
  • 3 jaren later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...