Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo. Wie kan mij zeggen wat een goede Laptop is? (Max.prijs. 2200 Euro) Ik wil er minimaal een DVD speler in, een Ethernetkaart, infrarood poort,14 inch scherm, de processor hoeft niet supersnel te zijn.De een roept A-sus, de ander Topline, enz. Maar ik kan mijn euro maar 1 keer uitgeven. Mijn excuses als ik hier deze vraag niet mag stellen. Alvast bedankt, Kees
Link naar reactie
Heb hier een ASUS L8400 en daar zit alles op wat jij daar noemt. Het is gewoon een stijlvol apparaat en ziet er niet uit als een ufo (zoals sommige merken). Verder werkt hij erg fijn en voelt kwalitatief wel goed aan. Heb em echter nog niet zo lang dus kan niks zeggen over de echte kwaliteit. Tis helaas wel een laptop voor mijn stage, als ik er zelf 1 zou moeten kopen zou ik eens richting http://www.dell.nl gaan waar je zelf je laptop grotendeels kan samenstellen en ook de garantie kan uit breiden. Maar op zich is die Asus dus wel een mooi apparaat (heb verder weinig ervaring met laptops dus kan best zijn dat andere nog veel beter zijn)
Link naar reactie
Ik heb een asus lg7000. iets meer dan een jaar geleden gekocht bij de aldi onder het merk lifetec. Soms moet je dat soort merken in de gaten houden. Deze werkt echt goed. Ik ben hier dan ook zeer tevreden mee. Dell biedt inderdaad veel voor zijn geld, maar ze schijnen wel een chronisch toetstenbord probleem te hebben. Anders zou ik zeker ook topline overwegen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...