Ga naar inhoud

Stand bye stand PC Dynalink IS128PH PCI ISDN+ Asus CUSL2-C+R


Aanbevolen berichten

Ik gebruik een Dynalink BIS 128ph pci isdn op een Asus CUSL2-C moederbord. Daarnaast gebruik ik nu RVS-COM Lite v1.63. Alles onder W98-SE. Ik wil graag dat binnenkomende faxen, telefoontjes beantwoord worden door RVS-COM Lite. Dit alles werkt prima echter als ik mijn PC in de Standbye stand zet komt deze niet bij als er een oproep binnenkomt. In mijn BIOS heb ik al gezegd dat de PC wakker moet worden als er via een PCI kaart een activiteit plaats vindt. Helaas gebeurt dit niet. Ondersteunt de ISDN kaart deze functie niet of het moederbord ? Kan iemand helpen ? Als dit niet op deze manier kan, iemand een andere tip? Thanks
Link naar reactie
En [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?topic=55711&forum=4&3] hier [/url] ook! ________________ To me it would be an infinite satisfaction to believe that mankind will progress to such a pitch, that we should be looked back at as mere Barbarians. -- Charles Darwin, 1860 [ Dit bericht is bewerkt door: Count Uilesnor op 2002-04-04 00:23 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...