Ga naar inhoud

idee voor nieuw forum???


Aanbevolen berichten

Ik zit met het probleem dat een van mijn HD's kapot is. Ik heb hem gekocht bij een 2 mansbedrijfje uit een naburige plaats. Ze werken alleen via postorder en staan soms op een beurs. Ze zijn dus eigenlijk alleen via e-mail en telefoon (lees antwoordapparaat) bereikbaar. Nou had ik ze een email gestuurd met probleem. Ze zouden een paar dagen later een nieuwe hd komen brengen. Ik heb nog garantie. Na die e-mail heb ik niks meer van ze gehoord. Heb de boel platgebeld en vele e-mails gestuurd in de laatste 2 weken. Ik weet nou echt niet meer wat ik moet doen. Nou wilde ik hier op het forum eens vragen of anderen ook zulke ervaringen hebben gehad en wat ze gedaan hebben. Maar daar hebben we eigenlijk geen apart forum voor. Dus bij deze 2 vragen...
Link naar reactie
Kijk eens op http://www.tweakers.net , bij de shopsurvey. Daar staan veel bedrijven in. Bovendien als je zoiets gaat doen moet je dat ook aan de bedrijven zelf melden vind ik, dat is wel zo eerlijk, zodat zij er ook op kunnen reageren. Anders kunnen mensen om de meest onzinnige redenen hele verhalen over bedrijven verzinnen, en ze zo onterecht de grond in stampen.
Link naar reactie
Ik heb hier ook niet de naam van het bedrijf genoemd. Het is ook zeker niet mijn bedoeling een bedrijf de grond in te rammen. Het gaat meer om het probleem. Ik zit met een kapotte hd en de winkel is onbereikbaar. Ze reageren gewoon niet. Wat kun je dan doen? Daar boor je geen enkel bedrijf de grond mee in. Ik zal een ff kijken op tweakers.net
Link naar reactie
[url=http://www.hccnet.nl/voordeel/oordeel/company.cfm?naam=448]Mijn ervaring met die winkel staat er intussen bij.[/url] edit: had erbij moeten staan :???: Edit2: Het staat er intussen wel op, maar vraag me niet hoe... _________________ Vanuit Almen Noord, Oost, Zuid of West. Ligt eraan in welk gedeelte van het huis ik zit :smile: [ Dit bericht is bewerkt door: Sjoerd Boerhout op 2002-04-07 15:03 ] [ Dit bericht is bewerkt door: Sjoerd Boerhout op 2002-04-07 17:35 ]
Link naar reactie
On-topic of off-topic. Dit is een onderwerp dat heel goed thuis kan horen/past op het C!T-forum. Die link naar hccnet is wel leuk. Hier staan ervaringen van anderen. Ik schijn niet de enige te zijn die nooit meer iets hoort... Maar dat is geen oplossing. Ik zit met een kapotte HD waar ik heeeel wat folders voor heb moeten rondbrengen. Ik ben nu gewoon die F 325 kwijt. Alleen maar omdat die lui niet reageren. Het zou echt wel handig zijn als er een apart forum was waar je van anderen kunt horen hoe zij zulke problemen hebben aangepakt. Maar als iemand hier een oplossing voor mee heeft... Wat kun je doen als ze gewoon niet reageren en je niet ff naar een winkel kan omdat die er niet is? Bij de politie aangifte doen of zo :???: :???: :???: :???: :???:
Link naar reactie
Ik wist dat ie niet in Feedback moest ja. Maar hier hoort ie ook niet echt thuis... Daarom maar meteen een voorstel voor nieuw forum eraan gekoppeld... Maar goed als ie hier thuis hoort: 3 weken geleden ging mij HD kapot. ik heb hem pas een half jaar en dus e-mailde ik het bedrijf voor garantie. Netjes een e-mail terug. Ze zouden over 3 dagen een nieuwe komen brengen. Daarna heb ik niks meer van ze gehoord. Op e-mails reageren ze niet meer en aan de andere kant van de telefoon hangt alleen een antwoordapparaat dat ze vast nooit afluisteren. Ik probeer ze nog steeds te bereiken. Heb zelfs online een nieuwe hd bij ze besteld. Eens kijken of ze daar op zouden reageren. Maar ook over die bestelling heb ik niks meer gehoord. Ik zit hier intussen met een kapotte hd van F 325 waar ik meer dan 2 maanden kranten en folders voor heb rondgebracht. En waar is nog geen half jaar gebruik van heb heb kunnen maken... Wat kun je nou nog doen?? [list:a1156b506f] [*:a1156b506f] Bij bellen krijg je een antwoordapparaat. [*:a1156b506f] Op e-mails wordt niet gereageerd. [*:a1156b506f] Ze hebben alleen een postbus en dus geen winkel. [/list:u:a1156b506f] Ik blijk niet de eerste te zijn die dit overkomt bij dit bedrijf.
Link naar reactie
Dat zijn nou de beste antwoorden die ik hier ooit heb gehad. :grin: Thanx. Met behulp van kvk en detelefoongids heb ik hun adres te pakken. 25 t/m 77 zijn 25 mogelijkheden, maar door kvk heb ik ze gevonden. Ik ga er morgen na school maar eens langs... Edit: Had er ff niet aan gedacht dat postcode naar adres leid.. Jij eerst ook niet aan je edit te zien. :grin: _________________ Vanuit Almen Noord, Oost, Zuid of West. Ligt eraan in welk gedeelte van het huis ik zit :smile: [ Dit bericht is bewerkt door: Sjoerd Boerhout op 2002-04-07 19:46 ]
Link naar reactie
[url=http://free.lokatienet.nl/]Hier[/url] kun je zelfs een routebeschrijving krijgen... LOL. Weer wat geleerd over mensen opsporen op internet. En nou hopen dat ik idd het goede huisnummer heb. :grin: En anders zijn er nog 24 andere mogelijkheden. Met behulp van de [url=http://www.detelefoongids.nl]de telefoongids[/url] krijg je zekerheid. Heb nu alle info. incl naam. Nog een keer bedankt voor de tips/site's. _________________ Vanuit Almen Noord, Oost, Zuid of West. Ligt eraan in welk gedeelte van het huis ik zit :smile: [ Dit bericht is bewerkt door: Sjoerd Boerhout op 2002-04-07 20:38 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...