Ga naar inhoud

Videomouse van GSE


Aanbevolen berichten

Met gebruik van de videomouse stuur ik een videorecorder aan en een player, om mijn videofilms te monteren. Met deze mouse kan ik ook de player handmatig aansturen om de juiste scenes te vinden en deze in de PC te markeren, zodat na het samenstellen van een editlijst, met 1 druk op de knop mijn scenes in de door mij gewenste volgorde op de band worden gezet. Op mijn vorige systeem, Celeron 366/256 MB geheugen ging dat prima. Op mijn nieuwe systeem, AMD Athlon XP 1600+/256 MB DDR geheugen werkt het niet. Ook al krijg ik na installatie en configuratie de mededeling dat e.e.a. succesvolis getest. Als het al lukt, dan kan ik via de mouse 1 opdracht sturen naar de player, wat dan ook wordt uitgevoerd. Bijv. vooruitspoelen of afspelen. Wil ik vervolgens een stopopdracht geven, dan reageert de player hier niet op. Soms slaat het programma helemaal vast. De fabrikant was GSE, maar momenteel vindt de distributie plaats door Rovotevh. Hun site is echter noeilijk bereikbaar. Het programma, dat ik momenteel gebruik is Winedit 1.5. Dit is ook de enigste upgrade die mij bekend is. Bij de mouse werd toendertijd geleverd Winedit 1.4. Wie weet een oplossing, danwel een verklaring voor het niet correct werken van de mouse? Alvast bedankt, Jan K.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...