Ga naar inhoud

Trage reactie Microsoft Wireless Desktop


Aanbevolen berichten

Kort geleden de Wireless Desktop van Microsoft aangeschaft. Daarbij valt het mij op, dat de muis na +/- 10 seconden niet-gebruik niet direct reageert bij verplaatsen of klikken. Het is dus net alsof hij uit een soort slaaptoestand moet ontwaken. Navraag bij Microsoft leert, dat zij niet (...) op de hoogte zijn van dit fenomeen en kunnen mij vervolgens niet verder helpen. Na verloop van tijd gaat deze eigenschap behoorlijk irriteren. Zijn er meer bezitters van genoemd desktop, die dit euvel opgevallen is of ben ik de enige? En is er iemand die weet wie of welk telefoonnummer ik bij Microsoft moet hebben om iemand te spreken te krijgen die wel verstand van zaken heeft? E-mailen helpt niet; er wordt dan naar een telefoonnummer verwezen waar ze - hoe kan het ook anders - niet weten waar ik het over heb.
Link naar reactie
Hoi Ruud, Ik heb een zelfde soort probleem, d.w.z. precies wat jij beschrijft, maar dan met mijn Logitech-muis. Ik heb heel wat gezocht op internet en ook hier al om hulp gevraagd, maar niets kunnen vinden. Ik vermoed dat het in mijn geval iets te maken heeft met het feit dat het een muis met USB-aansluiting betreft. Heeft dat spul van jou ook een USB-aansluiting? Ik vraag me af of het ook iets met het moederboard te maken zou kunnen hebben, ik heb een Asus A7M266. Mocht je iets vinden post het dan a.u.b. even.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...