Ga naar inhoud

90 minuten branden?


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal. Is er iemand die mij uit kan leggen hoe ik tewerk moet gaan met het branden van 800 mb/90 minuten cd's. Ik brand met Nero en heb een Liteon 32x12x40 brander. Ik wil namelijk een aantal bestanden van 755 mb op cd branden. Zoals ik het nu doe krijg ik telkens een melding dat er niet voldoende ruitme beschikbaar is. Wie o Wie helpt mij.
Link naar reactie
Je moet bij "voorkeuren" tabblad "expert" het overburnen toestaan. Daarnaast moet je instellen tot hoeveel minuten er dan wel opmogen. Als je daar 84 minuten neerzet, dan kan je CD wel 90 minuten aankunnen, maar zegt Nero automatisch dat het niet past. Je kunt trouwens met CD-speed (onder tools je startmenu) een overburn test doen. Kun je precies zien hoeveel er op een CD-r past. Zo weet ik nu dat de CD-r's van de ALDI maar tot maximaal 81.45 min. gaan. Een ander merk (?) haalde 84.51 min. ofzo... (wordt getest zonder te brander...) _________________ "Equal opportunity means everyone will have a fair chance at being incompetent." [ Dit bericht is bewerkt door: Captain_Kansloos op 2002-04-12 15:20 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...