Ga naar inhoud

Tv en computer in 1 geen geluid


Aanbevolen berichten

Hallo mensen, Ik heb denet een nieuwe LCD tv gekocht. Nu heb ik me tv en computer op 1 beeldscherm dus. Maar ik heb geen geluid:O. Ik heb een apparte speakerset voor me computer maar daar krijg ik nu geen geluid meer uit. Ik krijg alleen geluid van me tv maar van me computer krijg ik niks. Kunne jullie me a.u.b. goed uitleggen hoe ik het moet aansluiten? B.v.d. Daan
Link naar reactie
legt eraan wat voor speakerset je hebt en welke aansluitmogelijkheden je hebt... zelf heb ik een speakerset van logitech...de z-5500 vanuit me computer gaat er een coaxiale kabel naar me control center van me speakerset en vanuit me tv heb ik een optische kabel ook naar me control center... maar je moet ff wat meer uitleggen over wat voor apparatuur je zelf hebt....
Link naar reactie
Ik heb zelf een Samsung SyncMaster Magic CX2032(digital) Me computer is een Hp en ik heb een speakersetje van trust met een kabel die naar me computer moet met een groen dingetje. Bij me tv zat wel een kabeltje met een blauwe en groen kantje. Maar nu herkent me computer ook me speaker setje niet meer. Hij geeft aan dat ik geen speakers heb aangesloten. Ik snap er helemaal niks meer van. Help me a.u.b.
Link naar reactie
hmm zoals jy je speakerset omschrijft lijkt het een 2.0 setje... heb je simpelweg 2 boxen?? of zit er nog een subwoofer bij ??? maar als je maar 1 groen stekkertje hebt lukt het nooit om geluid te krijgen met je pc en je tv... tenzij je hem steeds gaat in en uitpluggen.. maar dat is niet de bedoeling... hmm... ik snap het niet helemaal... dat scherm wat je zei... de cx2032 levert by google niks op maar ik neem aan dat het je computerscherm is ??? en wat wil je nu precies ??? geluid van je tv en computer op dat ene speakersetje ??? (dan moet ik wel weten wat voor speakerset je precies hebt... typenummer enzo...) of wil je gewoon je tv zo laten en het geluid terug van je computer ??? en je had dus eerst wel geluid van je pc ??? maar wat heb je toen gedaan waardoor er geen geluid meer is ??? want ik snap niet wat die tv er mee te maken heeft...
Link naar reactie
Nee het zijn 2 speakers en dan nog een subwoofer erbij. Maar ik kreeg een melding dat ik geen speakers meer had op me pc. Dus ik dacht verwijder ik dat dingetje dat er stond en doe ik me speakers erop nieuw in. Maar hij gad niks meer aan. Maar wat ik bedoel is dat ik gewoon als iik tv kijk dat ik geluid heb. Maar als ik hem op computer heb staan dat ik daar ook gewoon geluid heb. En het is zo'n LCD tv dus me computer en tv staan op 1 beeldscherm.
Link naar reactie
Ik kan mij wel voorstellen wat hij wil. Zelf heb ik in de huiskamer beide mogelijkheden, geluid over mijn 5.1 huiskamer set en dat klinkt fantastich of via mijn 2.1 luidsprekerset. Dat laatste klinkt zeker niet slecht, maar kan echt niet tippen aan mijn 5.1 huiskamer set. Wat betreft de aansluitingen PC-TV: voor video wordt er mogelijk een VGA kabel gebruikt en voor audio een kabel met stereo 3,5 inch. De kleur zegt mij niet zoveel. Iha is de audio steker wel groen :?. TJa, mogelijk moet er op de TV nog een en ander ingesteld worden. Maakt het nog uit of de kabel digitaal of analoog audio levert?
Link naar reactie
volgens my is het alleen maar mogelijk als je speakerset meerdere geluidsingangen heeft... maar zoals je volgens mij al eerder heb gezegd zit er alleen maar een groen stekkertje aan ??? en het geluid van je tv via je computer naar je speakers sturen lukt niet.. een pc heeft alleen maar audiouitgangen en geen ingangen.... toch ? :?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...