Ga naar inhoud

Didgitale camera kaart


Aanbevolen berichten

Hallo, Kan iemand mij vertellen hoe ik aan een goede gewone Multimedia fotcard kom. Digitale camera is:Canon Powershot A430 en een Sandisk bleek niet compatible te zijn ogf ik weet niet hoe ik hem dat wel moet krijgen. KLas iets over formatteren (verplichtt bij een XP) van de kaart via Fat16, maar ik heb geen flauw idee wat Fat16 is en waar dat staat (computer of internet). Kan iemand helpen aub want met mij 2 gb is mijn oude kaart veels te snel al vol en dan blijf je maar verwijderen etc. :cry:
Link naar reactie
FAT16 komt uit de tijd van (o.a.) windows 98. Dit is beperkt tot partities van 2GB. Ik heb ook een camera, waar nieuwere kaarten, groter dan 2GB niet in werken. Als je kaart dus groter is, kun je hem het beste even ruilen. 2GB kaarten zijn normaliter FAT16 geformatteerd, en zouden dus gewoon moeten werken. Zoniet, probeer hem dan te formateren IN de camera. Ik heb net nog even gegoogled, ik kom inderdaad de beperking van 2GB tegen. Een standaard 2GB SD kaartje moet voor minder dan 10 euro te krijgen zijn.
Link naar reactie
[quote:c9e03de409="pietje10"]Kan iemand helpen aub want met mij 2 gb is mijn oude kaart veels te snel al vol[/quote:c9e03de409]Hoe krijg je dat in vredesnaam voor elkaar met een 4mp cameraatje? Nooit wat schonen of zo ... ? :P Doorgaans selecteren mensen wat foto's op hun PC en branden een backup daarvan op CD-R. Dan kan de SD-kaart weer gewist worden.
Link naar reactie
[quote:f9552ff990="Obi-wan-kenobi"][quote:f9552ff990="pietje10"]Kan iemand helpen aub want met mij 2 gb is mijn oude kaart veels te snel al vol[/quote:f9552ff990]Hoe krijg je dat in vredesnaam voor elkaar met een 4mp cameraatje? Nooit wat schonen of zo ... ? :P Doorgaans selecteren mensen wat foto's op hun PC en branden een backup daarvan op CD-R. Dan kan de SD-kaart weer gewist worden.[/quote:f9552ff990] mischien neemt hij er wel video mee op? [quote:f9552ff990]Canon A430 digitale camera - Film en Breedbeeld Een speciale Movie mode maakt het mogelijk 60 minuten of 1GB (wat het eerste is bereikt) met de Canon PowerShot A430.[/quote:f9552ff990]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...