Ga naar inhoud

Media Center (XBOX)

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen, Ik heb sinds enige tijd een XBOX 360 in huis, nu las ik op internet dat ik er Windows MEdia Center op kan krijgen. Prima gelukt allemaal, alleen nu het probleem telkens als ik naar bijvoorbeeld Uitzendinggemist (en ik wil een filmpje starten, dan pas) ga op mijn MediaCenter krijg ik de volgende error (krijg ik maar eventjes dus tekst weet ik niet precies): [quote:769a0ee69e] Media CEnter Extensibility werkt niet naar behoren en moet worden afgesloten. -Opzoek gaan naar updates -Programma afsluiten -Verdere gegevens van het probleem [/quote:769a0ee69e] Wat kan ik hier tegen doen? Met vriendelijke groeten en bij voorbaat dank.
Link naar reactie
Ik begrijp niet helemaal wat de bedoeling is. De XBOX 360 kan films afspelen via media center (van bijvoorbeeld een Vista Home Premium PC, waarop de XBOX 360 als extender is aangesloten). Wil je het doen via de gewone dashboard interface van de XBOX dan moet je ervoor zorgen dat je in windows media player "media delen" ingeschakeld hebt. Wil je streamen van internet dan moet je dat doen via Tversity. Met dit programma moet je een media server starten op je PC. Vervolgens log je in met je XBOX op het IP adres van de Tversity server. (uitleg van configuratie wordt op de site van Tversity wel gegeven) Je moet er dan wel rekening mee houden dat je de windows media player "media delen" functie uit moet schakelen.
Link naar reactie
Kijk eens of dit topic je kan helpen op xboxworld.nl [url]http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=87489&page=15[/url] Let er ook op dat de xbox360 geen divx (etc.) accepteerd om gestreamt te worden van MCE naar xbox360. Divx ondersteuning is er wel als je vanaf bv een usb stick afspeelt (op de xbox) maar niet via een stream vanaf MCE.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen