Ga naar inhoud

Plantronics Pulsar 260 Bluetooth headset vraagjes


Aanbevolen berichten

Ik heb nu een Plantronics Pulsar 260 bluetooth headset. Dit is opzich een prima apparaat. Pairen en muziek afspelen via de Nokia N82 gaat prima. Nu leek het me ook wel handig om hem te gebruiken als headset voor de pc. Connecten is weer geen probleem en als ik hem voor de 1e keer connect gaat het ook prima. Ik hoor alle windows geluidjes en ook muziek die ik afspeel via WM11 of Winmp. Als ik dan via msn een gesprek wil voeren gaat dat prima, maar dan hoor ik gelijk mijn muziek niet meer via WM en Winamp. Is het wel mogelijk om beide tegelijk te kunnen horen? Ik wil eigenlijk een spelletje kunnen spelen en tegelijkertijd met iemand kunnen praten. En dat ik dan van beide de geluiden kan horen. Er staan in de apparatenlijst altijd 2 bluetooth apparaten die niet correct werken of geïnstalleerd zijn. 2x bluetooth peripheral device. Ik werkt onder Windows Vista. De headset werkt met de interne bluetooth van de BTO 15W25+ De bluetooth drivers van Widcomm (Broadcom) heb ik al eens opnieuw geïnstalled Opplossing zijn erg welkom!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...